JAROSŁAWIEC

Emeryci SEiRP Koła Nr 1 w Zielonej Górze w liczbie 58 osób, odpoczywali w nadmorskiej miejscowości, znanym kurorcie „ARKA” w Jarosławcu.

Cała grupa wyjechała 13 maja , a powrót zaplanowano na 27 maja 2016 r.

Część jechała autami prywatnymi, a pozostali autokarem. Osoby jadące autokarem podróżowały z przygodami, a mianowicie na trasie autokar złapał dwie „gumy”. Podróż skończyła się szczęśliwie, gdyż podstawiono nowy autokar, a w tym czasie zjedliśmy smaczny obiad w pałacu w miejscowości Białogard.

W Jarosławcu powitała nas piękna pogoda i wspaniali gospodarze. Do Jarosławca na wczasy i kuracje jeździmy już po raz ósmy. Tutaj jest wszystko co potrzebne , aby nabrać sił na cały rok, do następnego turnusu.

Na pożegnanie zostawiliśmy zasadzone kolejne drzewko , a dla podkreślenia wagi szeregu pobytów w tym hotelu, postawiono symboliczny kamień z tablicą przyjaźni „ ZIELONA GÓRA”.

W drodze powrotnej wpadliśmy zwiedzić ogrody „Hortulus” w Dobrzycy. Rajskie ogrody nas urzekły, kolorem, zapachem i wyglądem.

Do domu wróciliśmy zadowoleni i pełni sił do dalszej egzystencji.

Już czekamy na następne wyjazdy nie tylko na kuracje…

Tekst i zdjęcia:                                                                                               J.E.Kowalaszek