UWAGA – WAŻNE
W związku z ustawą z dnia 16 grudnia2016r o zmianie ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji, ABW, AW, SKW, CBA, SG, BOR, PSP i SW nastąpił znaczny wzrost ilości wniosków byłych funkcjonariuszy o wykonanie kserokopii z akt osobowych informuję, że należy wystąpić z
- Wnioskiem do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. na adres ul. Kwiatowa 10, 66-100 Gorzów Wlkp.
- Wniosek powinien zawierać następujące informację:
– imię ,nazwisko. adres , telefon wnioskodawcy
– data urodzenia lub PESEL
– proponowany sposób wykorzystania akt ( wgląd na miejscu, wgląd na miejscu i wytypowanie dokumentów do wykonania kopii, wykonanie kopii)
– określenie rodzaju potrzebnych dokumentów – dokumentacja dot. przebiegu służby znajduje się w rozdziale III , są to: karta przebiegu służby, dokumentacja z przebiegu służby ( wnioski i rozkazy personalne, rozkazy o wyróżnieniach. pochwałach, zaświadczeniach o odbytych szkoleniach w ramach doskonalenia zawodowego, itp.)rozdział I i II zawiera dokumenty niezwiązane z przebiegiem służby ( dane osobowe funkcjonariusza i jego rodziny, sprawdzenia w bazach, zaświadczenia z poprzednich miejsc zatrudnienia, kwestionariusze, itp.)
– cel wykorzystania materiałów
Wykorzystanie powyższych informacji pozwoli na sprawniejszą realizację napływających wniosków.
p.o Naczelnik
Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych
podinsp. Mirosław Olejnik